Ahad, 24 April 2011

Cara menyelamatkan Diri

Malang sememangnya tidak berbau.  Kalau kita tahu, takkan kita pergi kesitu kan, so aku pun terpikir macam mana nak hadapi malang yang tetiba muncul apabila berdepan dengan penjahat.

Bayangkan tetiba anda ( awek lah ) jejalan kat bandle nak beli kasut sekenhen, tetiba orang ragut beg tangan. Dan cuba bayangkan masa kita nak pergi tandas nak buang air besar, tetiba ada orang datang acukan pisau and cakap dia nak rogol kita. Dah laah tak encum, ada hati nak rogol orang pulak. Perempuan mana tak menyampahkan. Ok take easy, macam-macam benda kita boleh kita guna tuk melawan penjahat-penjahat ni. antaranya dengan menggunakan :

kasut tumit tinggi


Ni memang sedap bila terpacak kat badan diorang. Bila penjahat tu nak dekat, cepat-cepat bukak high hills anda. Kalau diorang lari pulak, baling je dan mudah-mudahan kena tepat pada sasaran.

Beg
Masa diorang nak dekat tu, bersedia masuk kan kepala diorang dalm beg tak pun jerut leher diorang pakai tali beg. kalau boleh, jangan lah mengada-ada letak semua benda kita kat dalam beg tu. Bila kena ragut, habis semua lesap. 

Payung 
Bukan sahaja sesuai untuk waktu hujan, tetapi boleh dijadikan senjata untuk memukul terutamanya hujung tangkai payung tu, yang tajam tu sesuai untuk menabak (mencucuk)

Minyak wangi or dedoran yang jenis spray


Spray je kat muka, mesti diorang pitam. Masa tu boleh lah korang buat apa yang patut. Ada dua pilihan sama ada lari atau kerja kan dia cukup-cukup

spray pemedih mata 


Ada dua jenis, satu dia macam botol minyak wangi dan satu lagi cincin. Diharapkan diorang boleh modify cincin tu, letak belian kat atas tu.. huhuuhu

*********************************************************************************
Itu barangan biasa yang ada pada wanita. Tapi aku banyak benda boleh aku guna contohnya 
khas tuk ketuk jari kelingking dia
sumbat mulut dia dengan stokin

kasi jinak dia di bawah ketiak












5 ulasan:

dean berkata...

yg last skali tuh best

samizul.net berkata...

Haha.. Spray tu yang paling senang.. Ehe

mai berkata...

hahaha.. ishh2,,, aduii tak leh nak pikir camne rupa dia nnt

Sasa Al-Sharif berkata...

bawah ketiak tu paling best

rabunmerah berkata...

kalau ketiak macam tu tak yah tonyoh, tayang jer dah cukup...penyangak tengok pon bleh pengsan