Rabu, 20 April 2011

KAWAN PALING TAK BAIK


berapakah harga sebuah persahabatan
seteguh manakah sauh persahabatan itu berpaut
arhh, tak terhitung dek kalkulater
Assalamualaikumsalam dan salam Peace

NOTIS :

Berwaspada dengan "KAWAN" yang terpacak di tepi-tepi anda. KAWAN yang BAIK giler, BFF kononnya sebenarnya adalah pembunuh hendap yang berbahaya. Impak dia adalah lebih parah dari pada bertikam lidah dan badan dengan musuh yang wujud di hadapan mata. KAWAN umpama gunting dalam selimut, cadar dan bawah bantal. Kita hanya sedar setelah badan kita dah terlentang dekat atasnya. Akibat  peristiwa tersebut maka muncul lah peribahasa "tikam dari belakang" Nak tahu KAWAN anda tergolong dalam kawan yang macam mana?? nak.. bagus, maknanya anda mengambil sikap berjaga-jaga, Taniah2x
 JUARA PELAKON KAWAN PALING TAK BAIK

Ambil kesempatan

Kawan macam ni semua benda dia nak ambil antaranya jawatan, populariti, boipren, coklat, aiskrim, minyak wangi, stokin, baju in, duit belanja dan banyak lagi. Diorang ni macam pelesit, perumah tidak mendapat keuntungan dalam perhubungan. Perumah adalah bodoh belaka!

Dengki

Kawan macam ni, dia cakap je kawan, belakang bukan main dia kutuk kita, pengecut betol diorang ni. HIPOKRIT wtf shitt. Kawan mcam ni yang antara yang terganas, bila-bila masa dia boleh pecahkan rahsia kat mana-mana wartawan, berita, akbar harian Metro, kat emak saudara belah emak, makcik kantin dan pak guard. Di syorkan, janganlah kita membukak pekung di dada menceritakan rahsia kat orang lain.
"Senyap itu selamat."


Dendam

Kawan macam ini berhubung kait dengan jenis kawan nombor 2, golongan ini amat dikehendaki polis sebab diorang banyak menyusahkan manusia macam aku. pelis berWASPADA .. macam-macam perkara diluar jangkaan kita boleh dilakukan mereka. Diorang boleh fitnah kau ada hubungan dengan ????, jual badan dan dadah dekat Jalan Dua. Or diorang memang ada bakat jadik keluarga ayam yang menjual harga diri perempuan. Tak pun, masa korang pergi tandas nak berak kejap, diorang masukkan pil khayal dalam minuman korang. Then kau pun bengap pergi minum air tu dan kepala korang terus rasa pening-pening, lalu dia bawak korang pergi sebuah bilik kosong kat hujung bangunan tu dan mengeluarkan pisau dan tikam perut korang 18 kali sehingga usus besar mahupun kecik korang terjurai ke lantai. Lepas tu mata korang dia cungkil dengan pensel kaya sampai tercabut, pastu dia pijak bola mata korang sampai pecah. Kejam kan...!!! huhuhu seram

Saja-saja

kawan ni ok lah juga, dia berkawan pasal dia bosan. Manusia ni ok lah, sebab dia tak kisah dengan hal kita. Lantak kita nak buat apa. golongan manusia ini jenis tiada erti dan makna dalam hidup manusia

** Senarai pendek ini aku simpulkan melalui undian dari kepala hotak hati aku. Sediakan lah apa-apa sahaja sebelum benda apa-apa yang di  khuatiri berlaku itu dapat di tangani dengan jayanya. Sekian.**




3 ulasan:

dean berkata...

susah nk crik kwan yang iklas

Liling berkata...

aku adalah kawan jenis suka -suka . =)

mai berkata...

aku pulak tak tau dorang ni mana satu,, aku takot no 2 tu... seram,,,