Isnin, 23 Mei 2011

bila hati terkenang-kenang



Ye laa kita ni siapa kat hati dia
Sebab tu dia tak pandang langsung kat kita
kita ni syok sendiri
kita kat sini memang sedar diri 
siapa lah kita kan nak buat awak suka kat kita


Tiap hari kita asyik tengok dia
 kita selalu perhatikan dia
dengan harapan awak toleh belakang
dan sedar yang kita kat sini wujud

Kita selalu check blog dia
baca penuh tekun
komen banyak-banyak
tapi dia langsung tak hirau kat kita
tak penah nak blogwalking kat tempat kita
sape lah kita kan
blog pun tak seberapa







** Hahaha amende aku buat ntah aku pun tak tauk.... Aku syok kat blogger ke hape aku pun lagi tak tau. Ni semua pasal bosan! memang salah si Bosan... Argghhhhh**

3 ulasan:

KeTaM_BaTu berkata...

hati... seperti sedang bersedih. bersabarlah wahai hati

mykhalis berkata...

konflik blogger ke nie??hehehe..takpe,,teruskan ajee

cpahniza berkata...

hehe comel je?...=)