Ahad, 19 Mei 2013

Delete Razif

Sampai hati kau kan. Aku kau buang macam tu saja. Bila kau rasa susah, bila kau perlukan aku baru kau sibuk cari aku, baik dengan aku. Apa semua ini ?? KAWAN ?? persetan la anggapan kau tu.
Aku tahu aku siapa. Aku je bodoh !! bodoh kerana bersangka yang kau menghargai aku sebagai seorang kawan. Macam tu la kau, bila bertemu dengan insan yang baru, seorang yang kau jadikan kawan dan mungkin juga kau menyintai dia. Kau buang aku. Kau tak endah aku seolah aku ini tak wujud. Kau sibuk dengan someone.
Aku mengaku bersalah kerana tidak jujur dengan persahabatan kami. Kerna pernah menyimpan perasaan pada sahabat sendiri. Dan menyiksa perasaan sendiri.
Bagi dia aku nothing ! aku nothing. Apa yang aku lakukan untuk dia adalah nothing. Semuanya nothing. Mungkin lepas pemergian aku ini adalah nothing. Kenangan aku dengan dia adalah nothing. Persahabatan kami adalah nothing.

From today,
Aku Maisa Mohamad akan lupakan segala-galanya tentang lelaki yang bernama Mohd Razif bin Rahim. Akan memadamkan semua kenangan manis dan pahit bersama dia. Akan menghapuskan perasaan yang wujud selama ini. Akan berhenti berharap atas semua usaha. Akan melupakan persahabatan selama ini. Akan menghilangkan diri dari pandangan mata dia.

1 ulasan:

Gugu Suseno berkata...

itu la manusia .. sebanyak mana pon kita cuba senangkan dia, dia takan sedar . . .