Sabtu, 21 Disember 2013

Kontrak Perasaan

I hate to admit it but, the fact I still remember him..

Serabut benang-benang perasaan aku. Kusut aku rasa. Aku sangka aku akan ok tapi hakikatnya jiwa aku jadi kalut. LOOK WHAT YOU HAVE DONE TO ME !!

Aku perlu waktu, waktu yang lama. Tapi sekarang aku sangat perlu memusnahkan virus-virus rindu yang kerap mengganggu tidur aku. Final dah dekat. Lebih baik aku pikir subjek KIMIA, STATISTIK dan EKONOMI. 
Begini rupanya sakitnya bercinta. Sengaja aku mengapi-api perasaan aku untuk membenci tapi jantung terlalu naif dari terus berbohong. :')

Hei apa patut aku buat ?? otak kau kat mana ? I need you right now. Kalau aku tahu macam ni la kesan sampingan dari bercinta, memang aku tidak sekali-kali pun mengambil risiko. Aku menyesal. Aku tertipu. Aku kecewa. Aku sendiri yang terluka.

Aku. Maisa Binti Mohamad. Meski pun aku sedar untuk waktu ini aku masih belum mampu mendelete sepenuhnya fail tentang dia tapi aku perlu lupakan dia buat sementara waktu. 

Kontrak 1 bulan berkuatkuasa pada tarikh 21.12.2013 mengerahkan Cik Maisa melupakan apa-apa pun berkaitan dengan perasaan, cinta dan rindu untuk sementara waktu. FINAL EXAM yang menentukan FUTURE lebih penting dari perasaan cinta terhadap manusia yang remeh temeh itu. Take note. Untuk satu bulan sahaja !!!

Saya Maisa Binti Mohamad berikrar dan bersumpah akan mengutamakan FINAL EXAM dan mengetepikan perasaan sendiri untuk waktu tempoh 1 bulan sahaja. Sekian.

                                  

0 ulasan: