Sabtu, 9 Februari 2013

Berhenti Berharap

Aku angkat bendera putih. Aku tewas. Aku putus asa. Aku letih. Aku mengalah. Cukup la perasaan cinta aku ini setia pada selama 10 tahun. Cukup la pembohongan aku selama ini  yang bersembunyi di sebalik persahabatan kita . Aku harus akhiri kebodohan aku ini. 

Dia dan budak perempuan itu. Mereka seolah sedang di lamun bercinta. Akhirnya usaha aku tidak la sia-sia. Sekurang kurangnya hubungan persahabatan mereka terjalin semula. Aku gembira dapat melihat kau bahagia. 

  • Mai 

    so acam zif
    apa perkembangan ko ama fierahh
    jan give up ok
    sia sukung ko ni dr sini
    • Ajip

      em a little bit..dy cm bg gue lmpu ijau tp
      gue mc samar2 ag so gue sbr jela.
      ft tengs my besties,hehe..
      • Mai 

        ko jangan putus asa sana
        panat sudah sia tlg ko
        jan hampa kan gue ok
        • Ajip

          gue tw lu bnyk tlg gue,gue hrgainya..
          ma kc mai,kw satu2nye kwn yg fhm gue nan lbh dlm !!
          • Mai 

            well si mai bai ni..
            bah igt ko sana
            kalau pulak ko dgn si fierah jadian
            jan sia2 kan dia
            first love tu
            then..
            berubah perlahan2 la ko

          Aku lepaskan kau pergi wahai perasaan. Pergi la jauh-jauh. Bawa la cinta pertama ku pergi. Kini sudah tidak ada makna lagi tuk dia bertahan di dalam tubuh ku ini. Biar la aku packing-packing kenangan kita. Aku nak beredar, jauh ke tempat di mana aku tak lagi mencintai kau sedalam ini. Aku tinggal kan sedikit pesan buat kau. Jangan lupa itu ok.

          "Saya Maisa Binti Mohamad dengan dukacitanya ingin meletak jawatan dari hati Razif Bin Rahim. Sudah genap 10 tahun, dan aku kira hari ini adalah pengakhiran.  Selama penantian ini, tiada sedikit cinta aku dapat. Saya nak pulang bos. Saya nak mulakan hidup baru."
           wahai hati, bebaslah diri mu mulai saat ini. Aku redha. Jom bersama-sama saya dan jantung memulakan hidup baru di hati yang lain . Selamat tinggal cinta pertama ku, mrR



          0 ulasan: