Sabtu, 12 Mac 2011

kawan telan kawan 2

Status Mood : Masih bengang, kesal dan menyesal dan sedikit happy

Tadi aku jumpa my soulmate si R yang telah lama aku rindui. Sempat juga aku melepaskan rindu. Dari mata penilaian aku ,dia dah banyak berubah dari bentuk fizikal dan mental. Masa aku terjumpa dia, dia tengah mabuk dan hhmm sedikit tak betul. Aku berdoa sesangat agar dirinya yang satu ketika aku kenal duhulu masih wujud dalam jasadnya kini.
Yang aku bengang, kesal dan menyesal ini di faktorkan oleh manusia yang bergekar kawan yang aku beri nama si X dan si Y. Si Y ni memang terkenal dengan gelaran puak pelampau.Dan si X ni pula memang jenis hipokrit pasal dia sibuk kutuk Y padahal sikap diorang  berdua 2 x 5 sahaja. Yang membezakan mereka berdua, si X pandai menyembunyikan bau bangkai dia yang telah lama terperap dalam usus.

* Tolong lah jangan kutuk orang kalau sikap sendiri pun tak betul. kain yang kau pakai tu dah koyak sampai ke pinggang kau masih tak sedar tapi bukan main sibuk jaga tepi kain orang. Baik aku beli je kain orang tu dan kasi kau pakai.*
Aku dah membuat kata putus, bila aku dah kaya tak payah cari aku nak pinjam duit. Dulu masa form 5 aku ajak study bersama kau orang tak pedulikan aku, kau orang lepak dengan jin, minum benda haram dan buat tak senonoh kat luar. Sekarang padan lah muka engkau.

0 ulasan: