Selasa, 15 Februari 2011

aku tengah pikir pasal blog kau tu

Assalamualaikum kamu semua

Bosan,, memang hidup aku selalu bosan tanpa ada kisah yang menarik. Aku start buat entry pun tanpa idea. Just lulis apa ada dalam otak ku. lihat lah hasilnya nanti, Tadi aku membuang sedikit masa bersiar-siar dekat google. Banyak gambar yang best dan agak menarik,tak kurang juga yang menganggu iman tapi aku tak layan sebab bukan itu fokus aku. Hehehe

antara gambar yang aku download
Aku tak tahu lah kalau korang tahu, entri yang mempunyai gambar sangat-sangat menarik perhatian untuk pembaca membaca blog anda seterusnya. Tetapi comform orang lain tak mahu baca jikalau korang taruh pic korang yang berderet-deret tu. tak ada faedah pun bagi aku tengok. So taruh lah pic yang best sedikit seperti fenomena alam, lawak or suka hati kau lah. 


diri aku selalu malas

Sendiri kena sedar blog anda tu dalam kategori mana satu. Selerak, bingit, BOSAN, CIPLAK, menarik OR berfaedah?? tapi aku paling tak suka when orang main CIPLAK and BOSAN. Kalau memang dah tak ada idea sekalipun, jangan lah buang waktu coppy paste pulak. Tak payahlah nak menyusahkan diri sendiri. Bukan tu je, ada blogger tulis punya lah main pendek. itu memang aku tak lalu nak baca. Then tu ada yang letak READ MORE. Kan senang kalau bagi aku direct baca. Entri best pun boleh jadi menyusahkan lorh.


aku pun nak keluar dari kehidupan aku yang sekarang

Try ekspress mood anda masa nak tulis entri dengan pic yang match dengan anda punya jiwa right now. contoh marah ke, sedih or happy. Banyak berhambur kat internet tu. Search dan save imej je.

kesimpulanya aku pun tak tahu nak cakap apa. Yang penting, please letak pic dalam blog anda. Biar senang mata dan hati membaca..Semoga migraine aku tak datang masa menghadap komputer saat manatap blog indah mu itu

0 ulasan: